חיבור חשבון OpenCart שלך לפייסבוק

הגדר את חשבון OpenCart שלך לשיתוף אירועי האתר שלך עם פייסבוק כדי לקבל יותר נתוני שימוש על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם העסק שלך. על ידי העברה של יותר אירועים לפייסבוק, תוכל למטב את הפילוח וההצגה של מודעות פייסבוק שלך כדי להשיג יותר תוצאות עסקיות.

כדי להתחיל, עבור אל דף OpenCart במנהל האירועים ובצע את ההוראות המודרכות שלנו שיעזרו לך לבחור את הפיקסל שתרצה להשתמש בו ולהגדיר את הרחבת מודעות פייסבוק בחשבון שלך. תוכל גם לפעול בהתאם להוראות שמופיעות בהמשך.

הורדת Facebook Ads Extension

לחץ על Download לקבלת קובץ .zip שתתקין בחשבון OpenCart.

Notice
אינטגרציה זו נתמכת עבור OpenCart בגרסאות 2.0.1.1 - 3.0.2.0.

הורד

התקנת הפלאגין

  1. התחבר לחשבון שלך ב-OpenCart לחץ על Extensions ובחר Installer.
  2. לחץ על Upload ובחר facebook_ads_extension.ocmod.zip.
  3. לחץ על Continue.

רענן

  1. לחץ על Extensions ובחר Modifications.
  2. לחץ על הלחצן Refresh.

בחר Settings

  1. לחץ על Facebook Ads Extension ובחר Facebook Ads Extension.
  2. לחץ על Get Started כדי לפעול בהתאם להוראות בחשבון OpenCart. הקפד לחזור לדף זה כדי להשלים את ההתקנה.

איתור לקוחות פוטנציאליים חדשים בעזרת מודעת המרות

צור קמפיין עם המטרה 'המרות' כדי למשוך קונים חדשים לאתר. ניתן ליצור קהלים בעלי מאפיינים דומים לאלה של אנשים שביצעו פעולות משמעותיות עבורך (כגון רכישה) ולמצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים.

יצירת סדרת מוצרים

על סדרת המוצרים לכלול את המוצרים שברצונך לקדם. זו יכולה להיות סדרה כגון "פריטים לחג", "כל המוצרים הוורודים" או פשוט "כל המוצרים". אם אין לך אירוע אפליקציה או פיקסל, יוצגו בפניך הנחיות ליצירת רכיבים אלה.

בחר את העדפותיך עבור הקמפיין
  1. עבור אל מנהל המודעות.
  2. לחץ על צור מודעה.
  3. בחר המרות כמטרת השיווק.
  4. הקלד את שם הקמפיין ולחץ על המשך.
  5. בחר את האתר או האפליקציה שברצונך לקדם ולאחר מכן בחר פיקסל המרות או אירוע אפליקציה.

    טיפ: מומלץ לבחור אירוע שמתרחש לפחות 100 פעמים מדי יום. למשל, אם בדרך כלל מתבצעות מדי יום 3 מכירות מקוונות מהאתר, מומלץ לבחור אירוע כגון הוספה לעגלה או צפייה בתוכן במקום רכישת

    .

  6. בחר את הקהל, המיקום, התקציב והתזמון. לאחר מכן, לחץ על המשך.
  7. בחר המרות תחת 'מיטוב הצגת מודעות'.
  8. בחר את חלון ההמרה. חלון ההמרה אמור להיות מבוסס על משך הזמן שאורכת השלמת פעולה בעלת חשיבות (או המרה) לאחר שהמשתמש צפה במודעה.
  9. בחר אוטומטי עבור סכום הצעת המחיר כדי לאפשר לפייסבוק למטב את הצעות המחיר עבור הקמפיין, או בחר ידני אם ברצונך להגדיר עלות פילוח לתוצאה לפי בחירתך.
  10. הקלד שם עבור סדרת המודעות.
  11. לחץ על המשך.
צור את מודעת ההמרות

לאחר שבחרת את העדפות הקמפיין (כגון תקציב, קהל, מיקום ותזמון), תוכל להתחיל ביצירת המודעה. פעל בהתאם לשלבים הבאים כדי להתחיל:

  1. בחר בפורמט קרוסלה כדי להציג מספר מוצרים במודעה אחת.
  2. חבר דף פייסבוק וחשבון אינסטגרם עבור העסק, אם יש לך חשבון כזה.
  3. בחר מלא את הקריאייטיב של המודעה באופן אוטומטי באמצעות תבנית.
  4. בחר מלא את הקריאייטיב של המודעה באופן אוטומטי באמצעות תבנית אם אתה מעוניין שפייסבוק תיצור את המודעה תוך שימוש במוצרים מהקטלוג או מהאתר שלך ותמטב לביצועים. אם אינך מעוניין בכך, תוכל לבחור בחר את הקריאייטיב של המודעה באופן ידני אם יש לך תמונות מוצרים ספציפיות שאתה רוצה להשתמש בהן במודעה.
  5. בחר מלא תבנית באופן דינמי מתוך סדרת מוצרים.
  6. לחץ על ... כדי לבחור את הקטלוג ואת סדרת המוצרים באופן ידני. ניתן גם להשתמש בקטלוג ובסדרת המוצרים שנבחרו כברירת מחדל.
  7. הקלד את הכותרת ואת תיאור הקישור. כברירת מחדל, שדות אלה מאוכלסים מראש בשם המוצר ובמחירו.
  8. בחר קריאה לפעולה, כגון קנה עכשיו.

הרחבת יצירת המודעות בעזרת מודעות דינמיות

אם אתה מנהל עסק מסחר אלקטרוני המוכר מוצרים רבים וברצונך להגיע לאנשים שכבר ביקרו באתר, מודעות דינמיות עשויות להתאים לך.

לאחר שתעלה את המוצרים לפייסבוק, תוכל להשתמש במודעות דינמיות כדי:

  • להרחיב את יצירת המודעות
    צור מודעות רלוונטיות לקבוצות אנשים ספציפיות מבלי להגדיר באופן ידני כל מודעה נפרדת.
  • למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים
    המשך להגיע לאנשים חדשים שביקרו באתר לאחר שהגדרת את הקמפיין.

יצירת המודעה הדינמית הראשונה שלך

לאחר שסיימת את תהליך ההגדרה, תוכל להתחיל ליצור מודעות דינמיות. לשם כך, עבור אל מנהל המודעות או בחר צור מודעה בדף Facebook for OpenCart.

  1. ב'מנהל המודעות', לחץ על צור מודעה.
  2. בחר קדם קטלוג.
  3. בחר קטלוג ולאחר מכן לחץ על המשך.
  4. בחר סדרת מוצרים קיימת או צור סדרה חדשה.
  5. בחר את הקהל, המיקום, התקציב והתזמון. לאחר מכן, לחץ על המשך.
    הערה: לקבלת שיטות עבודה מומלצות לפילוח הקהל המתאים, ראה שיטות עבודה מומלצות עבור מודעות דינמיות של פייסבוק.
  6. בחר את הפורמט, את דף הפייסבוק ואת חשבון האינסטגרם שלך, אם קישרת חשבון כזה.
  7. הזן את טקסט המודעה באמצעות הקלדה או השתמש בסימן + כדי לבחור רכיבים דינמיים כמו מחיר.
  8. הוסף לחצן קריאה לפעולה.
  9. הצג את המודעה בתצוגה מקדימה משמאל. כשתהיה מוכן, לחץ על בצע הזמנה.

שאלות נפוצות

מה עליי לעשות אם פיקסל פייסבוק כבר מותקן באתר OpenCart שלי?

אם כבר התקנת את פיקסל פייסבוק ואתה מציג מודעות דינמיות בפייסבוק, אינך צריך להשתמש ב-Facebook Ads Extension ב-OpenCart.

אם הגדרת את פיקסל פייסבוק אך לא הגדרת מודעות דינמיות, או אם אתה סבור שהגדרת את פיקסל פייסבוק בצורה שגויה, עליך להשתמש ב-Facebook Ads Extension כדי להגדיר הכל. קח בחשבון שלפני שתתחיל, תצטרך להסיר מהאתר באופן ידני את הקוד של פיקסל פייסבוק הקיים, אחרת יהיו באתר שתי גרסאות של הפיקסל.

אם קיימות באתר שתי גרסאות של פיקסל פייסבוק, עלולות להיגרם הבעיות הבאות:

  • הכפלת תוצאות קמפיין (לדוגמה: פי 2 ממספר ההמרות האמיתי)
  • הפחתה בחצי של העלות לתוצאה בדוחות

אם בכוונתך להסיר את הפיקסל הקיים ולהתחיל מחדש עם הפלאגין של OpenCart, מומלץ להשהות תחילה את הקמפיינים הפעילים ולבצע התקנה מחדש באופן מיידי. כך תמזער את ההשפעה על קהלים מותאמים אישית מהאתר ועל ספירת ההמרות.

מדוע איני רואה את Facebook Ads Extension אם התקנתי את הפלאגין של OpenCart?

עליך לרענן את התצוגה כדי לראות את מודול Facebook Ads Extension בלוח הניהול של OpenCart. לשם כך, תחילה בחר Extensions ולחץ על Modifications. לאחר מכן לחץ על Refresh.

אני רואה שגיאה שאומרת שלא ניתן להמשיך מכיוון שהדף שנבחר הוגדר כבר ל-Facebook Ads Extension.

אם אתה רואה שגיאה זו, הרי שהדף שלך משויך לחנות אחרת. עליך להחליט אם אתה רוצה להשאיר את דף הפייסבוק משויך לחנות הנוכחית של OpenCart, או לשייך אותו לחנות אחרת. כך ניתן לשנות את השיוך של הדף:

  1. בחר Remove connection with {page name}‎.
  2. לחץ על OK.
  3. עכשיו אתה יכול לבחור את הדף שלך מתוך התפריט הנפתח.
  4. בחר Next והמשך בתהליך ההתקנה הרגיל.
האם המודעות הדינמיות בפייסבוק יתעדכנו בהתאם לשינויי המלאי שלי?

כן, אנו נסנכרן את אתר OpenCart שלך מדי יום באותה השעה שבה סנכרנת לראשונה את המוצרים.

בכמה קטלוגים ניתן להשתמש בסביבה זו?

אתה יכול להשתמש בקטלוג אחד בלבד.

אני רוצה להגיע גם לאנשים שלא ביקרו באתר או באפליקציה שלי. מה עליי לעשות?

תוכל להניע לקוחות פוטנציאליים חדשים לבקר באתר או לבצע פעולה מסוימת על ידי יצירת קמפיין עם המטרה 'המרות באתר'. קבל מידע נוסף על מיטוב סדרות מודעות להמרות.

המפרסם שלי משלם לצד שלישי לניהול אתר OpenCart שלו. מה עליי לעשות?

זה בסדר. רק ודא שהצד השלישי הוגדר כמנהל בדף הפייסבוק ובחשבון המודעות של המפרסם.